Menu
RSS
Επικεφαλίδες:

Ηθελα να πάω, αλλά η πρόσκληση δεν ήταν για μένα!

5754_o Λάβαμε την ακόλουθη επιστολή από συνάδελφο σχετικά με την πρόσκληση του Δ.Σ.Α για την εκδήλωση " Η Ελλάδα μας χρειάζεται όλους" και τη δημοσιεύουμε ολόκληρη.
 
Εδώ και εβδομάδες αναγιγνώσκω την ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών (για να την διαβάσετε κάντε κλικ εδώ),με την οποία προσκαλείται κόσμος σε μια εκδήλωση.

Στην αρχή νόμισα ότι είναι πρόσκληση σε διαδήλωση, αλλά μια και προσκλήσεις σε διαδηλώσεις δεν γίνονται, τελικά, όντως ήταν εκδήλωση, οπότε ξε-αγχώθηκα μέσα στο Δεκέμβριο, και δεν την μελέτησα, αφού σκέφτηκα δεν θα είναι κάτι επείγον για να μας καλούν εβδομάδες πριν. Διότι αν ήταν να βουλιάξουμε ως χώρα (φέρνω ένα τυχαίο παράδειγμα), θα μας........

προσκαλούσαν 6 εβδομάδες μετά; Δεν θα ήταν επείγουσα ανακοίνωση, όπως αυτές που ανακοινώνουν π.χ. ότι προκηρύσσονται εκλογές ή ότι οι υπάλληλοι των δικαστηρίων έχουν στάση εργασίας μεθαύριο;

 

Τελικά όμως, νομίζω ότι λάθεψα και τώρα στις διακοπές που αποφάσισα να ασχοληθώ με την ανακοίνωση ανακάλυψα ότι το θέμα φαίνεται επείγον, αλλά για να προγραμματίζεται τόσο μακροπρόθεσμα, είτε δεν είναι επείγον (και απλά έχουν βάλει πιασάρικο τίτλο) είτε κάτι άλλο συμβαίνει.

 

Οπότε, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να κανονίσω να πάω στην εκδήλωση, αφού με προσκαλούν.

 

Διάβασα λοιπόν την πρόσκληση και το μάτι μου… σκάλωσε.

 

Νομίζω ότι φταίει που είμαι από χωριό, αλλά έχω μάθει να μην πηγαίνω σε εκδηλώσεις χωρίς πρόσκληση, επομένως, σκέφτηκα με το χωριάτικό μου μυαλό να εξασφαλίσω ότι αυτή η πρόσκληση με αφορά κι εμένα – μην εμφανιστώ κάπου όπου όλοι θα με κοιτούν παράξενα και θέλω μετά να ανοίξει η γης να με καταπιεί.

 

sarosi0001 Το πρώτο πράγμα που συνειδητοποίησα είναι ότι ο τίτλος της εκδήλωσης: «Η Ελλάδα μας χρειάζεται όλους».

 

Επομένως, σίγουρα δεν μας χρειάζεται «όλες», δηλαδή, οι γυναίκες δεν έχουν προσκληθεί. Μετά θυμήθηκα κιόλας ότι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής (ο λεγόμενος πλέον και Α΄) που και φεμινιστή δεν τον έλεγες, θυμόταν ότι σε αυτήν τη χώρα ζουν και γυναίκες και ενίοτε τις ανέφερε και στις προσφωνήσεις του.

 

Άρα, αφού ο Κ.Καραμανλής (ο Α΄) που ούτε φεμινιστή τον έλεγες, ούτε και προοδευτικών αντιλήψεων, προσφωνούσε έτσι 50 χρόνια πριν τον κόσμο που ζούσε σε αυτήν την χώρα, η πρόσκληση είναι σαφής: δεν προσκαλούνται κυρίες.

 

Το χειρότερο είναι ότι ακόμη και εάν προσκαλούνται, σίγουρα η Ελλάδα δεν τις χρειάζεται.

 

Αυτό πάλι είναι μεγάλη ανακούφιση για το ήμισυ του πληθυσμού, αλλά από την άλλη αποτελεί βαρύτατη διάκριση εκ μέρους της Ελλάδας σε βάρος των Ελληνίδων και λοιπών γυναικών που κατοικούν στα χώματα αυτά. Μάλιστα, πρόκειται για διάκριση με παραβίαση θεμελιώδους συνταγματικής επιταγής αλλά και επιταγών του διεθνούς δικαίου (1) και του ευρωπαϊκού (αν και τώρα τελευταία, το τελευταίο δεν έχει και τόση πέραση στα καθ’ ημάς).

 

Μετά αναρωτήθηκα: άραγε ποια να είναι αυτή η Ελλάδα; Ξέρετε, το Ελλάδα, είναι και κύριο όνομα, δηλαδή υπάρχουν γυναίκες που τις έχουν ονομάσει έτσι, Ελλάδα.

 

Αλλά θα υπήρχε όλοκληρη δημόσια πρόσκληση από τους «επιστημονικούς φορείς» για μια Ελλάδα, άνθρωπο, γυναίκα, που μπορεί να χρειάζεται κάτι;

 

Εδώ για όλες τις γυναίκες μαζί στη χώρα και δεν έχουν ασχοληθεί να γράψουν δυο κουβέντες (2) και θα κάνουν δημόσια πρόσκληση για μια μόνο γυναίκα που βρίσκεται σε ανάγκη;

 

Άρα δεν πρόκειται για άνθρωπο – το κατάλαβα (μάλλον), πρόκειται (μάλλον) για την Ελλάδα-χώρα (μάλλον).

 

Τι είναι η Ελλάδα-χώρα; Είναι η γη και η θάλασσα που περικλείουν τα σύνορα της Ελληνικής Δημοκρατίας;

 

Διότι το επίσημο όνομα της χώρας είναι Ελληνική Δημοκρατία, ή κάνω λάθος;

 

Α) Εάν άλλαξε το όνομα, να μας το πούνε να κόψουμε την ψυχανάλυση, γιατί τζάμπα σπαταλάμε τα λεφτά μας στο να κατανοήσουμε τα παιδικά τραύματα που μας αποτρέπουν από το να αποδεχτούμε ότι το πολιτικό μας σύστημα είναι δημοκρατία, ενώ όλα δείχνουν ότι είναι κάτι άλλο.

 

Β) Εάν δεν άλλαξε, τότε σίγουρα μπορεί η Ελλάδα (θα μας πουν ποια είναι αυτή;) να χρειάζεται κάτι, η Ελληνική Δημοκρατία όμως δεν χρειάζεται απολύτως τίποτε, σύμφωνα τουλάχιστον με την ανακοίνωση. Και επειδή είμαι από χωριό, και δεν μπορώ να ζαλίζω το κεφάλι μου με πολλά, αφού οι «επιστημονικοί» φορείς θεωρούν ότι η Ελλάδα χρειάζεται αλλά όχι η Ελληνική Δημοκρατία, θα αφήσουμε την Ελληνική Δημοκρατία στην άκρη της και εκτός συζήτησης, όσο η συζήτηση το επιτρέπει.

 

akr_109 Τελικά τι είναι η Ελλάδα;

 

Επειδή δεν μπορούσα να κατανοήσω τη σκέψη της πρόσκλησης, αλλά έπρεπε να αποφασίσω εάν θα κλείσω το απόγευμα της 17 Ιανουαρίου για χάρη της, τους ή αυτής της Ελλάδας επιτέλους, αποφάσισα να διαβάσω την υπόλοιπη πρόσκληση.

 

Ένιωσα μεγάλη χαρά και αγαλλίαση που είδα τους «επιστημονικούς» φορείς να νοιάζονται τόσο πολύ για την Ελλάδα, όποια και εάν είναι αυτή (όποια και να είναι, της δείχνουν αλληλεγγύη, μπράβο!). Αριθμώ:

 

- Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών. Τέλεια! Ο ΔΣΑ έχει επιδείξει αξιοθαύμαστη επαναστατική ευπρέπεια σχετικά με την διάλυση του κράτους δικαίου που επιχειρείται συστηματικά και απροκάλυπτα πλέον από τον Μάιο 2010. Νομίζω ότι πρόκειται για άντρον κομμουνιστών, ήτοι μελών του ΚΚΕ, διότι όχι μόνο δεν έσπασαν κανένα τζάμι, ούτε καν κούπες για τα λόγια που είπε και τα χαρτιά που υπέγραψε ο Πρωθυπουργός ο Αντιπρόεδρος και οι λοιποί αντιβασιλείς, αλλά προέβησαν σε μεγαλειώδη ρήξη με το καθεστώς όταν ανακοίνωσαν επαναστατικότατη αποχή για την 15η Δεκεμβρίου 2010. Μετά από αυτό, θα είχαν εισβάλει κομψευάμενοι/-ες στα θερινά και χειμερινά ανάκτορα ταυτόχρονα, αλλά νομίζω ότι δεν θέλησαν να δημιουργήσουν σύμπλεγμα επαναστατικής ανεπάρκειας στους υπόλοιπους, οπότε περιμένουν να ωριμάσουν οι συνθήκες και για τους υπόλοιπους επαναστατικούς… εεε… επιστημονικούς φορείς.

 

- Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία Δεδομένου ότι δεν ήξερα πολλά για αυτόν το σύλλογο, ανέτρεξα στο διαδίκτυο, όπου ανάμεσα σε διάφορα σκάνδαλα, δεν βρήκα το σπουδαιότερο: οι οδοντίατροί μας, για τους οποίους πληρώνουν τόσο οι ντόπιες οικογένειες όσο και οι πιο φτωχοί φορολογούμενοι, ώστε να σπουδάσουν χωρίς δίδακτρα για τον χρόνο που χρειάζεται, αναγκάζονται να φεύγουν στο εξωτερικό, ώστε να εργάζονται εκεί, καλοπληρωμένοι σε σχέση με τις ντόπιες απολαβές τους, κακοπληρωμένοι σε σχέση με τους εκεί μισθούς. Δηλαδή, το μέγα σκάνδαλο είναι ότι παρά τη φτώχεια μας, χρηματοδοτούμε τα υγειονομικά συστήματα των πλουσίων χωρών, με το να εκπαιδεύουμε ιατρούς και μετά να τους στέλνουμε να δουλεύουν εκεί με «τρεις κι εξήντα» για τις ιατρικές εταιρείες που λυμαίνονται τα ξένα συστήματα υγείας. Τέλεια! Προφανώς η Ελλάδα (όποια και εάν είναι αυτή) δεν χρειάζεται οδοντιάτρους, αλλιώς οι επιστημονικοί φορείς θα είχαν φροντίσει να παραμένουν εδώ, έτσι δεν είναι;

 

- Ομοσπονδία Συλλόγων Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΤΕΙ και Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού. Αυτούς τους έβαλα μαζί, γιατί είναι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι όλοι. Βρε λεβέντες και λεβέντισσες (και αναφέρομαι στην ΠΟΣΔΕΠ κατά βάση), τα χαϊρια αυτά δικά σας δεν είναι; (http://www.synodos-aei.gr/documents/63_full.pdf)

 

Δεν θυμάμαι να διαμαρτυρηθήκατε όταν πρωτομαγιά ανήμερα οι πρυτάνεις παρέβησαν ό,τι όρκο έχουν δώσει και έφτυσαν κατάμουτρα τον κόσμο που διαδήλωνε σε όλην τη χώρα και δήλωσαν ότι είναι «παρόντες στο Εθνικό Προσκλητήριο» (βρε μανία με τις προσκλήσεις). Και δεν διαμαρτυρηθήκατε για την κατάπτυστη ανακοίνωση ούτε μετά. Κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε για αυτήν την ανακοίνωση. Τώρα διαφωνείτε και προσκαλείτε τον κόσμο στον όνομα της… Ελλάδας (που δεν μας λέτε και ποια είναι) ή κάτι άλλο συμβαίνει;

 

- Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος και Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος. Πιο τέλεια δεν γίνεται! Για πείτε μου, καλοί μου άνθρωποι, γιατί φεύγουν οι γιατροί μας και πάνε στα εξωτερικά, για να κάνουν ειδικότητα και να εργαστούν, ενώ εδώ έχουμε τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό σε νοσοκομεία και δημόσιες κλινικές; Και γιατί, όλως τυχαίως, έχουμε τόση κατανάλωση σε χημικά φάρμακα σε αυτήν τη χώρα; Αρρωσταίνουμε τόσο βαρειά; Τι σόι επιστημονικοί φορείς είστε, εάν δεν μπορείτε να απαντήσετε σε μια απλή επιστημονική ερώτηση: γιατί καταναλώνουμε φάρμακα που δεν χρειαζόμαστε; Δεν φτάνει δηλαδή, που χρηματοδοτούμε τις πλούσιες χώρες σε ιατρικό προσωπικό, υπερχρηματοδοτούμε και τις φαρμακευτικές τους εταιρείες; Γιατί; Τόσο άρρωστοι είμαστε;

 

-Συμβολαιογραφικός Σύλλογος Αθηνών. Ό,τι πω για το ΣΣΑ, ισχύει και για τον ΔΣΑ: Τι έγινε τώρα που χτίστηκαν τα πάντα; Τι θα γίνει τώρα που οι υποθήκες δεν θα πληρωθούν και οι τράπεζες δεν θα ξέρουν τι να κάνουν τα κατασχεμένα σπίτια; Βγήκαν όμως λεφτά από τη γη, έτσι δεν είναι; Ξανά και ξανά, από τη γη που ανήκει σε λίγους, ή κάνω λάθος; Τι θα γίνει τώρα που θα αρχίσουν όλοι να ψάχνουν ποιοι έκαναν τα συμβόλαια με τις offshore εταιρείες;

 

-Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος. Α, ναι! Αν έλειπαν οι μηχανικοί, κάποιο λάθος θα υπήρχε στο σύστημα – της πρόσκλησης, εννοείται. Αφού τσιμεντώθηκαν τα πάντα, τώρα τι θα κάνετε; Θα βγάζετε πιστοποιητικά ενεργειακής επάρκειας; Θα μονώνετε τα τσιμεντένια θηρία, μια εδώ και δεκαετίες αρνείστε να αρνηθείτε όλη την οικολογική καταστροφή που περνάει από τα χέρια σας; Μονώστε, μονώστε, έτσι κι αλλιώς δεν είστε «εσείς» που τα χτίζατε, ας όψεται α) η ανάγκη, β) ο παράξενος ιδιοκτήτης (είπαμε, γενιά του Πολυτεχνείου, άρα για όλα φταίνε οι ιδιοκτήτες και οι εργοδότες), γ) ο προϊστάμενος στην εταιρεία, δ) «αυτό που θέλουν οι πελάτες» και ε) η ζήτηση στην αγορά (εύγε, τουλάχιστον κάποια «οικονομικά» τα μάθατε).

 
 

katoxh

 
 

Μετά από αυτήν την αναζήτηση και αφού είχα συγχυστεί πολύ, καθ’ ότι είμαι και κάποιας ηλικίας, είπα να αφήσω τους προσκαλούντες φορείς για λίγο και να ασχοληθώ με το κυρίως πιάτο, δηλαδή την πρόσκληση καθ’ αυτή:

 

Προσκαλούν λοιπόν στο θέατρο «Ακροπόλ» με κεντρικό ομιλητή τον Μίκη Θεοδωράκη, που είναι και επικεφαλής της κίνησης ανεξαρτήτων πολιτών με τον τίτλο/όνομα/επωνυμία «Σπίθα». Λοιπόν, αυτό με συγκίνησε πάρα πολύ, δεδομένου ότι ο Θεοδωράκης κάποιες εξορίες τις έχει κάνει και κάποια μουσική την έχει γράψει. Ακόμη και αν κανείς διαφωνεί σε όλα μαζί του και δεν του αρέσει τίποτε από όλες τις μελωδικές γραμμές που έχει συνθέσει, δεν μπορεί κανείς να μην σταθεί σε αυτό το όνομα.

 

Να πάω! σκέφτηκα. Μετά όμως θυμήθηκα ότι το 1990 ήταν υπουργός στην κυβέρνηση Μητσοτάκη άνευ χαρτοφυλακίου, όταν οι μετά χαρτοφυλακίου υπουργοί διέλυαν την παιδεία, έστελναν αστυνομία και εισαγγελείς στα σχολεία και εν τέλει και παρα-κρατικούς τραμπούκους (και είχαμε και μια δολοφονία, θυμάστε;), διέλυαν το ασφαλιστικό σύστημα, και πολλά άλλα. Προσωπικά, όπως και αν διαφωνώ με αυτή του την επιλογή, θεωρώ ότι ένας άνθρωπος που έχει αγωνιστεί μπορεί να κάνει ό,τι θέλει.

 

Αλλά, τι θα κάνω εάν σε λίγο καιρό γίνει πάλι υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου σε μια κυβέρνηση Μητσοτάκη-Παπανδρέου-Μπακογιάννη ; Θα το αντέξω; Δεν θα το αντέξω! Διότι τη δεύτερη φορά, που ξέρουμε πλέον πώς σκέφτεται, δεν μπορούμε να το ρισκάρουμε! Σε τελική ανάλυση, αν θέλετε, να το ρισκάρετε εσείς, εγώ δεν θέλω να με συμφιλιώσει με το ζόρι κανείς με κανέναν. Άσε που η καταστροφική αποτελεσματικότητα του νυν κυβερνητικού κλιμακίου είναι τρομακτικώς ανώτερη της κυβέρνησης Μητσοτάκη πράγμα που- στατιστικά να το δεις- καθιστά ένα υπουργείο χωρίς χαρτοφυλάκιο ακόμη πιο πιθανό. Εδώ με τον Μητσοτάκη που ήταν και ατζαμής στην καταστροφή έκανε χωριό, τώρα που ήρθαν τα σαϊνια και δεν θα πάει;

 

Άσε καλύτερα!

 

papaiwannou-sussitio sthn katoxh

 

Μας έμεινε λοιπόν το κυρίως κείμενοοοοοοοοο…

 

Βούλα 1: Λένε ότι «παραιτηθήκαμε «ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ», από τις ασυλίες προστασίας της εθνικής κυριαρχίας».

 

Για σταθείτε ρε μάγκες: ποιοι παραιτηθήκατε; Γιατί δεν παραιτηθήκαμε όλοι μαζί, έτσι; Εγώ τουλάχιστον, όπως και εκατοντάδες χιλιάδες κόσμος σε αυτήν τη χώρα, δεν παραιτηθήκαμε από τίποτε παρά τις κατά τα άλλα φιλότιμες προσπάθειες κάποιων (άραγε ποιών;). Αν παραιτηθήκατε, παραιτηθείτε τώρα από τα οφφίκια και τους «επιστημονικούς φορείς» και «κάντε την» από τη χώρα απόψε. Αν πάλι δεν παραιτηθήκατε εσείς, αλλά κάποιοι άλλοι, βγείτε στους δρόμους μαζί μας. Και πείτε μας ποιοι παραιτήθηκαν, αν τους ξέρετε.

 

Επίσης, αυτό το «εθνική κυριαρχία» κάνετε το μας σε… κέρματα! Δεν λέω τυχαία για κέρματα, δεδομένου ότι η «εθνική κυριαρχία μας» θίγεται από το Μνημόνιο αλλά δεν θίγεται από το χάρισμα χρεών των οφειλετών σε ΙΚΑ και Δημόσιο; Δεν εθίγη καθόλου από τα χρήματα που έβγαλαν από την Ελλάδα οι μεγαλοαστοί στην Ελβετία το περασμένο καλοκαίρι; Δεν έχει θιγεί καθόλου από το ότι τεράστια ποσά χάθηκαν από τα δημόσια ταμεία, τα ταμεία με τον πλούτο που παράγουμε όλοι και όλες εμείς, επειδή κάποιοι τα έπαιξαν στο χρηματιστήριο;

 

Επειδή είμαι από χωριό και ξέρω μόνο την σκέτη κυριαρχία, εξηγήστε μου τι εννοείται με τις «ασυλίες προστασίας». Η κυριαρχία ή κυριαρχία είναι ή ασυλία έχει. Για παράδειγμα, ένας βουλευτής έχει ασυλία γιατί δεν είναι κυρίαρχος, κυρίαρχος είναι ο λαός. Επομένως, εάν η Ελληνική Δημοκρατία, ως κράτος, έχει θέματα με τη κυριαρχία της, να μας ενημερώσετε αμέσως και όχι την 17 Ιανουαρίου. Αλλά δεν σας βλέπω να αγχώνεστε για την Ελληνική Δημοκρατία, αν και αυτή είναι που δεν έχει χρήματα πια στα ταμεία της, αυτή είναι που οι πολίτες της έμειναν από ρευστό, αυτή είναι που ετοιμάζεται κάθε τρεις και λίγο και χαρίζει (με τις υπογραφές των εκλεγμένων της) χρέη δισεκατομμυρίων ευρώ σε επιχειρηματίες και ιδιώτες που αρνούνται να καταβάλουν τις οφειλές τους, γιατί έτσι γουστάρουν (έτσι είναι μωρέ η κυριαρχία;).

 

Συνεχίζει όμως η Βούλα 1 και λέει σε επόμενο εδάφιο:

 

Η Εθνική Κυριαρχία ούτε μεταβιβάζεται ούτε εκχωρείται. Ανήκει διαχρονικά στον λαό της

 

Θα περίμενα, δεδομένου ότι σε όλο αυτό εμπλέκονται και νομικοί να γράφουν: Η κυριαρχία του κράτους με το όνομα Ελληνική Δημοκρατία ούτε μεταβιβάζεται ούτε εκχωρείται.

 

Το ξέραμε! Και οι απ’ έξω το ξέρουν! Γι’ αυτό άλλωστε βιάζονται να πάρουν ζεστό χρήμα τώρα, γιατί έτσι κι αλλιώς δεν θα πάρουν τίποτε άλλο. Το ζεστό χρήμα βέβαια αντικατοπτρίζει τις μειώσεις στις συντάξεις, στους μισθούς, στα επιδόματα, στη υγεία και στην παιδεία, δηλαδή σε πραγματικό πλούτο που χάνουμε όλοι και όλες εμείς. Ξέρετε, αυτός ο πλούτος δεν χάνεται επειδή η Ελληνική Δημοκρατία δεν έχει κυριαρχία ως κράτος, αλλά επειδή έχει! Επειδή μπορεί και ως κράτος διαχειρίζεται π.χ. τις συντάξεις, και ενώ υποσχέθηκε πριν 20 ή 40 χρόνια να τις επιστρέψει στους δικαιούχους, σήμερα απλώς δίνει αυτόν τον πλούτο, τον δουλεμένο πλούτο, τον παρακρατημένο πλούτο, τον πλούτο που θησαύριζε με τόκους και με χρηματιστηριακά παιγνια τις τσέπες των διαχειριστών των ταμείων, αυτόν τον απίστευτο πλούτο, τον μεταφέρει κυριαρχικά μακριά από τους νόμιμους δικαιούχους του. Αυτός ο πλούτος χάνεται επειδή η Ελληνική Δημοκρατία έχει τόση κυριαρχία ώστε να στέλνει πανοπλους αστυνομικούς με απαγορευμένα χημικά να χτυπούν παιδιά, ηλικιωμένους, εργαζομένους, όποιον τολμάει και αρνείται την άγρια μεταφορά πλούτου από την Ελληνική Δημοκρατία στο εξωτερικό, σε άγνωστους παραλήπτες.

 

Με ποιο εργαλείο; Με την κυριαρχία του κράτους της Ελληνικής Δημοκρατίας. Εξηγηθείτε τώρα, επιστημονικοί φορείς, ή σωπάστε για πάντα!

 

Τέλος η απίθανη αρλούμπα ότι η «Εθνική Κυριαρχία… ανήκει διαχρονικά στο λαό της»:

 

Α) Δηλαδή, ο λαός της… είναι λαός που ανήκει στην «εθνική κυριαρχία». Προς πάντα ενδιαφερόμενο: Ο λαός της χώρας αυτής δεν ανήκει σε καμία κυριαρχία, πολύ δε λιγότερο σε μια εθνική κυριαρχία. Αυτό μας έλειπε, να αρχίσουν οι κυριαρχίες να έχουν ιδιοκτησιακά δικαιώματα και στους ανθρώπους. Θα μας πουλούσαν σκλάβους με συμβόλαιο αυτοστιγμής στις ίδιες τράπεζες όπου δίνουν χάρισμα τη δουλειά των τελευταίων 3 γενεών τουλάχιστον.

 

Β) Ο λαός σύμφωνα με το σύνταγμα είναι κυρίαρχος, άρα ο λαός έχει κυριαρχία και όχι η κυριαρχία λαό! Άρα ο λαός πρέπει να αποφασίσει τι θα γίνει με τους επιστημονικούς φορείς, με την πρόσκλησή τους, με αυτήν την Ελλάδα (που δεν μας λένε ποια είναι), με τυχόν ασυλίες προστασίας (της χωρίς λαό κυριαρχίας), κλπ.

 

Γ) Επίσης, θυμηθείτε το κείμενο του συντάγματος, όπως ισχύει σήμερα

 

Άρθρo 1

 

1. To πoλίτευμα της Eλλάδας είναι Πρoεδρευόμενη Koινoβoυλευτική Δημoκρατία.

 

2. Θεμέλιo τoυ πoλιτεύματoς είναι η λαϊκή κυριαρχία.

 

3. Όλες oι εξoυσίες πηγάζoυν από τo Λαό, υπάρχoυν υπέρ αυτoύ και τoυ Έθνoυς και ασκoύνται όπως oρίζει τo Σύνταγμα.

 

Με ανησυχεί ιδιαίτερα που η πρόσκληση αγχώνεται για την εθνική κυριαρχία, ενώ η λαϊκή κυριαρχία ούτε που αναφέρεται. Ενώ είναι η λαϊκή κυριαρχία που κατοχυρώνεται περίτρανα στο Σύνταγμα.

 

Βούλα 2: Λένε ότι «δεν διαπραγματευόμαστε τις αξίες μας». Γιατί δεν μας λένε ποιες είναι οι αξίες τους; στο κάτω κάτω, αφού είναι αδιαπραγμάτευτες, ας τις μάθουμε κι εμείς, μήπως και τις συμμεριστούμε.

 

Βούλα 3: Λένε ότι εναντιώνονται «στην ισοπέδωση». Τίνος; Από ποιόν; Υποθέτω ότι όταν ισοπεδώνονται δάση, αρχαιολογικοί χώροι, παραλίες, πάρκα, λίμνες, δεν πρόκειται για ισοπέδωση στην οποία εναντιώνονται. Υποθέτω δεν πρόκειται ούτε για την ισοπέδωση των εργατικών ρυθμίσεων, δεδομένου ότι στις επιχειρήσεις όλων αυτών η μαύρη και κακοπληρωμένη εργασία ήταν ο κανόνας. Δεν θα πρόκειται ούτε για την ισοπέδωση της ποιότητας της εκπαίδευσης και της έρευνας, αφού κανείς άλλωστε ποτέ δεν διαμαρτυρήθηκε ότι δεν έλαβε αρκετή κριτική στις δημοσιεύσεις του ή ότι οι συνθήκες διδασκαλίας που του παρέχονται είναι απαράδεκτες για διδάσκοντες και φοιτητές. Άρα για ποια ισοπέδωση μιλούν;

 

Βούλα 4: Λένε ότι διεκδικούν την πνευματική αναγέννηση και ένα νέον αξιακό κώδικα (το ν τo πρόσθεσα εγώ χάριν ευφωνίας). Την πνευματική αναγέννηση τίνος; Αν είναι των επιστημονικών φορέων – πάω πάσο! Από ποιόν τη διεκδικούν; Από τους προσκεκλημένους; Από την Ελλάδα (που δεν μας λένε ποια είναι);

 

engine.feed.gr3 Όσο για τον νέον αξιακό κώδικα, τι είναι τούτο πάλι; Δεν είναι οι αξίες τους αδιαπραγμάτευτες; Άρα, ποιους αφορά ο νέος αξιακός κώδικας;….

 

….Εκτός και εάν θέλουν να μου τον επιβάλουν στον σβέρκο. Α, μάγκες μου, σταθείτε! Εμ, εσείς διαλύσατε τα πάντα, ακόμη και τους δικούς σας κλάδους, εμ θέλετε να έρθω στην εκδήλωσή σας για να μου επιβάλετε νέον αξιακό κώδικα;

 

Ό,τι κανόνες γουστάρετε εφαρμόστε τους πρώτα στο δικό σας σβέρκο. Όταν αυτό γίνει, και σας δω να σοβαρεύεστε, τότε θα έχετε και μούτρα να με καλείτε.

 

Το καλύτερο το φύλαγαν λοιπόν για το τέλος. Μας καλούν για μιαν Ελλάδα που δεν μας λένε ποια είναι – και μπορεί να την μπερδέψουμε με κάποια γνωστή μας και να τρέξουμε να βοηθήσουμε – και μετά μας λένε α) ότι δεν διαπραγματεύονται τις αξίες τους, άρα ο αξιακός κώδικα που έχουν θα παραμείνει ως έχει (με εννοείτε τι εννοώ;) και β) ότι διεκδικούν έναν νέον αξιακό κώδικα, τον οποίο, αφού τις δικές τους αξίες δεν τις διαπραγματεύονται, σε ποιους θα αφορά; Πιθανολογώ, σε όποιον πάει στην εκδήλωση, και σε αυτήν την καημένη την Ελλάδα, που δεν ξέρουμε ποια είναι και δεν θα μάθουμε ποτέ.

 

Αλήθεια, αυτή η… Ελλάδα θα πάει στην εκδήλωση;

 

Για την αντιγραφή

 

andurarum

(1) Δεν αναφέρω το σημιτικόν (εκ του Σημίτη, μην μπερδευτούμε) «και των διεθνών συμβάσεων» γιατί απλώς το διεθνές δίκαιο περιλαμβάνει και τις διεθνείς συμβάσεις και ας αρχίσουμε να μαθαίνουμε επιτέλους τα βασικά που ξεχάσαμε τα τελευταία 10 χρόνια.

 

(2) Για παράδειγμα, οι «επιστημονικοί» φορείς δεν ασχολούνται καθόλου με τον ίδιο τρόπο και την ίδια σύμπνοια για να δημοσιοποιήσουν ότι μεγάλος αριθμός αυτών κακοποιούνται συστηματικά μέσα στο σπίτι τους, ότι εργάζονται υπό άθλιες συνθήκες στη αγορά εργασίας και στο σπίτι τους, ότι δεν έχουν καμία κοινωνική υποστήριξη ως άνθρωποι και ως μητέρες για να αναθρέψουν τα παιδιά τους, ότι όλη η ελληνική οικονομία στηρίζεται στην απλήρωτη, ανασφάλιστη ή στην καλύτερη περίπτωση κακοπληρωμένη εργασία των γυναικών μέσα και έξω από το σπίτι.

 

 

 

 

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

back to top